Wednesday, June 13, 2012

maafkan aku Ya Allah..
bila aku langgar perintahMu..
bila aku ingkar pada janjiku..
maafkan aku Ya Allah..
bila aku menduakanMu dengan yang lain..
maafkan aku..bila aku tak khusuk dan mencuri dalam solat yang aku persmbahkan padaMu..
maafkan aku Ya Allah..bila aku sombong dan angkuh untuk berdoa padaMu..
maafkan aku Ya Allah..bila aku tak bersyukur dengan apa yang engkau kurniakan dan bila aku marah pada takdir yang Kau  putuskan ke atasku..maafkan aku bila aku enngan berlapang dada denganMu dan terlalu sibuk mengejar duniawi hingga aku lupa sujud padaMu..
maafkan aku..bila aku memohon keampunan namun aku tetap saja ulangi dosa lalu..
maafkan aku bila tak pernah setia padaMu..
Ya Allah..aku memohon keampunan padaMu..
maafkan aku..sungguh aku bertaubat padaMu..
hanya Engkau sahaja yang Maha Pengampun dan Maha penerima taubat..
izinkan aku mencintaiMu selamanya dan ku mohon janganlah Engkau berpaling daripadaku..

No comments:

Post a Comment